سرویس رایا کمک چیست؟
کدام روش مشاوره کارآمدتر است؟
هزینه مشاوره رایا چگونه است؟
انتقادات و پیشنهادات

سرویس رایا کمک چیست؟

سرویس رایا کمک با هدف خدمت رسانی تخصصی به افراد، شرکت ها، سازمان ها و تمام مجموعه هایی که به نوعی با سیستم های کامپیوتری و خدمات رایا سروکار دارند و یا از مشتریان رایا هستند تشکیل شده است. رایا کمک با در اختیار داشتن اپراتور ها و کارشناسان متعهد و مسئولیت پذیر سعی دارد تا بتواند مشکلات کامپیوتری شما و یا نیازهای مشاوره ای شما در امور کامپیوتری را به نحو احسن انجام دهد. این سرویس با تنوع خدمات و فعالیت های خود بستر مناسب و وسیعی برای مخاطبان فراهم کرده است تا سهولت و در دسترس بودن راه های ارتباطی برای مشاوره و حل مشکلات، وجه تمایز رایا کمک باشد. طبق بررسی های انجام شده اکثر خدمات رایا کمک بصورت رایگان انجام شده و در برخی موارد که خدمات تخصصی تر بوده و یا نیاز به امکانات خاصی داشته تعرفه های بسیار مناسبی با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است که در صورت تشخیص کارشناسان رایا کمک در بیشتر مواقع نادیده گرفته شده و خدمات کاملا رایگان انجام می شود.

کدام روش مشاوره کارآمدتر است؟

سرویس رایا کمک در حال حاضر به پنج روش زیر اقدام به خدمات دهی به مشتریان عزیز می نماید

مشاوره تلفنی

مشاوران و کارشناسان رایا کمک در ساعات اداری پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند و مشاوره های قبل از خرید، نرم افزاری، سخت افزاری، عیب یابی و پشتیبانی را به صورت رایگان برای شما مشتریان عزیز انجام می دهند. شما می توانید با تماس تلفنی سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و راهنمایی شوید. در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعات اداری نیز شماره های زیر پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند. شماره تماس رایا ۶۶۱۲۵۸۹۶ می باشد .

call call2

مشاوره پیامکی

سامانه پیامکی رایا به صورت شبانه روزی آماده دریافت سوالات و مشکلات شما می باشد. کارشناسان ما پس از دریافت پیامک با توجه به نوع مشاوره به صورت پیامکی و یا تلفنی پاسخ شما را می دهند. این روش باعث کاهش هزینه های مشاوره برای مشتریان محترم می باشد. همچنین به زودی سامانه پیامکی رایا با سرویس های متنوع خدمات آسان تری را برای شما عرضه می کند.

payamaki

مشاوره حضوری

در سرویس مشاوره حضوری رایا کمک به دو حالت خدمات دهی انجام می شود: حالت اول این است که اگر مشکل مشتریان از طریق سایر روش های مشاوره ای ثبت شود اما قابل حل نباشد و یا راهنمایی های کارشناسان در نهایت باعث رضایت و حل مشکل مشتری نشود، سرویس رایا کمک این مورد را به بخش مشاوره حضوری ارجاع می دهد و کارشناسان در اسرع وقت به صورت حضوری در محل مشتری حاضر و خدمات خود را ارائه می دهند. حالت دوم این است که مشتریان محترم از ابتدا درخواست مشاوره حضوری می کنند که در این حالت کارشناسان ما با مشتری تماس گرفته و در اسرع وقت به صورت حضوری مشکل را بر طرف و مشاوره های لازم را ارائه می دهند. برای ثبت درخواست مشاوره حضوری می توانید روی کلید زیر کلیک کنید.

مشاوره آنلاین

سیستم مشاوره آنلاین رایا کمک از طریق سایت رایا، تلگرام و یاهو به ارائه خدمت به مشتریان می پردازد. شما می توانید در ساعات مختلف در شبانه روز با کلیک بر روی لینک های مربوطه با کارشناسان ما در ارتباط باشد و به صورت رایگان و آنلاین به گفتگو بپردازید.

photo_2016-02-28_15-04-33

Yahoo-logo

مشاوره آفلاین

سیستم مشاوره آفلاین رایا به صورت ایمیل و تیکت فعالیت خود را انجام می دهد و شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز با ارسال ایمیل به کارشناسان و یا ثبت نام و ارسال تیکت در سرویس تیکت دهی که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت سوالات و مشکلات خود را بیان کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

silicon-beach-email-icon-1

هزینه مشاوره رایا چگونه است؟

رایا کمک اکثر خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشاوره های تلفنی، پیامکی، آنلاین و آفلاین رایا کمک  کاملا رایگان می باشد. همچنین پشتیبانی های حضوری رایا کمک نیز با توجه به بسته های تشویقی که به مناسبت های مختلف فعال می شود به صورت رایگان و یا با هزینه های بسیار ناچیز ارائه می شود . این سیاست از ابتدای شکل گیری مجموعه بزرگ رایا همراه تیم کاری رایا بوده است و تعرفه های ناچیز پشتیبانی های حضوری در بعضی موارد که نیاز به امکانات یا مراجعه های مکرر باشد برای تجهیز و نگهداری سیستم های پشتیبانی در نظر گرفته می شود.

انتقادات و پیشنهادات شما

شما عزیزان می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد سرویس رایا کمک به گوش ما برسانید. ما خود را موظف می دانیم که در راستای رضایت شما گام برداریم.